Boswellia serrata - pomoc při zánětech

Boswellie umí oživit a zprůchodnit: klouby, menstruaci i sexuální kondici

Trápí vás bolesti kloubů, které vás omezují a znepříjemňují vám život? A už jste slyšeli o Boswellii neboli kadidlovníku? Pokud máte tuto úžasnou bylinu spojenou pouze s typickou vůní kostela, potom zpozorněte, dokáže věci, za které byste se v kostele nejspíš styděli.

Boswellie je expertem na klouby

Podle východní medicíny je kadidlovník jedničkou při potížích s klouby. První volbou, když vaše klouby přestávají poslouchat a začínají bolet. Ať už je příčinou problémů úraz, přílišná námaha nebo chronické onemocnění, na účinky kadidlovníku spoléhají lidé stovky let. Je vyhledávaný pro své výrazné protizánětlivé účinky. A jsou to právě záněty, které bývají častými příčinami bolestí.
Bolesti kloubů

Skvělé výsledky při léčbě osteoporózy

Tajemství skvělých účinků spočívá v boswellových kyselinách obsažených v pryskyřici. Boswellové kyseliny mají přímý vliv na zánětlivé procesy a výrazně je potlačují. Kadidlovník je osvědčenou podporou při léčbě osteoporózy a revmatoidní artritidy. Zlepšuje pohyblivost kloubů, tlumí bolest, zmírňuje ztuhlost a brání ztrátě chrupavčité tkáně.

Oživit a zprůchodnit podle celostního přístupu

Celostní medicína se dívá na kadidlovník, jak jinak, než celostně. Jeho zásadní význam a účinky by se daly vystihnout dvěma slovy – oživit a zprůchodnit. A to je jeden ze základních principů zdraví. Vitalita, proudění, koloběh. Lidský organismus je jedna velká přehlídka pohybu a proudění – krve, vzduchu, potravy a energie. Neustálý proces, jehož narušení se přímo projeví na našem zdravotním stavu.

Kadidlovník, sex a menstruace

Kadidlovník není jen expert přes klouby, poradí si i v jiných oblastech. Dokáže stimulovat tok krve v pánevní oblasti a v děloze. U žen tak upravuje menstruační cyklus a posiluje funkci dělohy. Jeho účinky jsou natolik silné, že je nutné vyhnout se Boswellii v těhotenství, protože může způsobit potrat.
Nezapomínáme samozřejmě ani na muže, u kterých Boswellie působí také. Prokrvující účinky muže jistě potěší, protože se projevují v podobě zvýšené sexuální kondice. Kadidlovník rozproudí krev v žilách, tak ať to stojí za to!

Kdy ještě kadidlovník pomáhá

Boswellie je úžasná i v dalších směrech, a to hlavně díky svým protizánětlivým a prokrvujícím účinkům.
  • Upravuje potíže trávicího systému, např. v případě Crohnovy choroby.
  • Příznivě působí na kardiovaskulární systém.
  • Zvyšuje průchodnost cév.
  • Podporuje normální funkci dýchacího systému.
  • Snižuje hladinu cholesterolu v krvi.
Kadidlovník

Jak vzniká léčivý extrakt z kadidlovníku

Kadidlovník (Boswellia serrata) je strom rostoucí v severní Africe, na Středním východě i v Indii. Pryskyřice se získává na jaře a v létě, kdy se vertikálně nařezává kůra stromů, pryskyřice z řezů začne vytékat, tuhne a po několika dnech se sbírá. Pryskyřice se suší a vznikají poloprůsvitné kousky, které mají své nezaměnitelné aroma. Ty se melou na jemný prášek.

Novinka – čistě přírodní kapsle Boswellia serrata

Čistý extrakt z pryskyřice kadidlovníku bez konzervantů, barviv a dalších přidaných látek – to je novinka z řady Sibyl s 65% kyselinou boswellovou, kterou nyní uvádíme na trh ve formě kapslí. Novinkou je také balení ve skle. Kapsle neobsahují cukr, lepek, sůl ani laktózu. Jsou tedy vhodné pro vegetariány i vegany.
Nečekejte na zítřek, vyzkoušejte Boswellii, ulevte svým kloubům a probuďte v sobě novou vitalitu.

Z naší nabídky