Domovská stránka Lékárna z přírody Články Lékárna z přírody Bolest - každý ji známe. Co to znamená, když nás něco bolí.

Akutní úleva od bolesti

bolestPřestože se snad každý z nás ve svém životě s bolestí již setkal, vytvořit definici bolesti je podstatně složitější, než by se na první pohled zdálo. Snad proto, ve většině světových jazyků existuje pro bolest pouze jediný výraz, který musí vyjádřit celou škálu pocitů, od bolesti čistě psychické až po bolest pouze fyzickou.

Definice bolesti
Nepříjemná vjemová a emocionální zkušenost spojená se skutečným nebo potenciálním poškozením tkáně, nebo je jako taková popsaná.
Nejvíce vnímáme bolest kloubů a svalů. Např. chronická artrida nás dokáže skutečně potrápit. Velmi nepříjemná je i bolest hlavy, u které se složitě hledá příčina.

Z přírodních zdrojů můžeme při bolesti využít především:
Celadrin - kombinace pro bolavé klouby a šlachy.

Na bolavé klouby a svaly se doporučuje i vnější péče. Můžete použít např. regenerační krém ARTRIN nebo Konopnou mentholku.

Pomoc proti bolesti také představuje aminokyselina DLPA. Ta pomáhá jak při chronické, tak akutní bolesti. DLPA "donutí" tělo vyrobit tolik "přirozených opiátů", aby zmizely bolesti a stoupla nálada. Neovlivňuje normální biologické pochody a výborně se snáší s jinými léky.

Bolest akutní a bolest chronická
Akutní bolest - je symptomem, který naléhavě informuje organismus o tkáňovém poškození a brání tak před jeho dalším poškozením. Trvá zřídka déle než jeden měsíc.
Chronická bolest - trvá i po zhojení základního procesu a přetrvává déle než 3 - 6 měsíců.

Informační portály zabývající se bolestí:

Léčba zaměřená na onkologickou bolest - www.linkaprotibolesti.cz

Informace o bolestech hlavy - migréně - www.bolestihlavy.cz

ST   10:00 - 17:00