Úvod Lékárna z přírody Mononukleóza

Mononukleóza

Mononukleóza je virové onemocnění postihující převážně dospívající osoby a osoby mladšího věku.

Příčinou je infekce B lymfocytů - bílých krvinek tvořících protilátky - virem Epstein-Barrové (EBV). Virus EBV se přenáší slinami, proto se jí někdy říká nemoc z líbání.
Choroba je nejčastější v rané dospělosti, zejména v uzavřených prostředích, kde je pro přenos viru mnoho příležitostí. Je to člen skupiny herpes viru.

Nemocný s mononukleózou může mít více příznaků různého stupně závažnosti. Celkové příznaky podobné chřipkovému onemocnění zahrnují únavu (pacient se necítí dobře), silné bolesti v krku a horečky. Pacient s mononukleózou může mít krční adenopatii (zvětšení lymfatických uzlin na krku) a generalizovanou adenopatii (povšechné zvětšení lymfatických uzlin, zejména v podpaží a tříslech). U poloviny pacientů může být zvětšená slezina a asi 20% pacientů má zřetelný otok kolem očí.
Příznaky vycházející z dutiny ústní: zápach z úst, otok hrdla, petechie na patře (drobné krevní výrony).

Léčba je zpravidla zaměřena na mírnění příznaků, protože žádné antivirové léčení není k dispozici.

ZDROJ: Rodinná encyklopedie zdraví, Autor: Peter Abrahams, ISBN 80-7360-296-2

Z pohledu přírodní - celostní medicíny je vhodné při tomto onemocnění posílit imunitní systém a chránit játra. Vhodné přípravky najdete ZDE

Do naší ePoradny můžete pokládat dotazy týkající se produktů či konkrétních onemocnění, které chcete řešit  přírodní cestou. Na dotazy odpovídáme dle možností ve spolupráci s odborníky.

Kamenná prodejna v Brně

Produkty, které vidíte na eshopu SKLADEM, nemusí být vždy skladem v prodejně. Pokud si tedy půjdete pro něco konkrétního, doporučujeme zavolat. Objednávku také můžete provést prostřednictvím e-shopu, kde vidíte dostupnost každého produktu a zadat osobní odběr. My vás pak sami zkontaktujeme, až bude objednávka připravena k vyzvednutí.

zbozi
Sledujte nás na Facebooku, Youtube a Instagramu.
Prodejna Brno
home   U Červeného mlýna 14
(vedle Kauflandu - rohový obchod)
map-maker   Zobrazit na mapě >