Domovská stránka Lékárna z přírody Články Lékárna z přírody KVASINKY, CANDIDÓZA, MYKÓZA - mnoho názvů pro jeden problém, o kterém každý nerad mluví

Když mluvíme o kandidóze nebo mykóze, nemluvíme jen o onemocnění kůže, ústní dutiny, urinogenitálních orgánů, ale o problému celého organismu, který je napaden kvasinkou Candida Albicans. Ta za normálních okolností žije ve střevě v souladu s ostatními bakteriemi, ale náš životní styl způsobuje, že se množí a způsobuje problémy. Podle mikrobiologů je touto infekcí zasažena až třetina veškerého obyvatelstva v západních průmyslových zemích.

Jak s kvasinkami bojovat?

Příznaky kvasinkové nákazy jsou velmi všeobecné a málokterý lékař je přisoudí právě zaplísněnému organismu. Proto pak bývá velmi často neléčená, nebo léčená špatně. Boj s kvasinkami je poměrně zdlouhavý. V lepším případě se 50% kvasinek zbavíte po 5 – 6 měsících INTENZIVNÍ kúry, která obsahuje protikvasinkovou dietu, podporu imunitního systému a celkovou změnu životního stylu (hodně pohybu, žádný stres apod). Lokální ošetření Vám pomáhá vyhrát bitvu, nikoliv válku.
Doplňky stravy, které Vám mohou pomoci v boji najdete v našem katalogu - ZDE.

candida v ústech

Kde je příčina?

Candidóza v důsledku špatní životosprávy a mnohdy v důsledku jiných onemocnění, při kterých dochází ke snížení imunitního systému, při častém podávání antibiotik nebo jiných syntetických léků (kortyzon, estrogenová terapie), cukrovka, zděděné nebo získané poškození imunitního systému, léčba rakoviny (ozařování, chemoterapie), poškození kůže nebo sliznice (např. při souloži).

Candidóza v ústech.

Velice často se setkáváme s kandidózou ústní dutiny, tzv. Soor - postihuje jazyk, dásna a rty. Důsledek je pak zápach z úst, nepříjemná chuť v ústech, tvorba hnisavých a bělavých puchýřků na jazyku a sliznici úst, povleklý a oteklý jazyk, potíže při polykání, větší bělavé plochy v ústech, oteklé lymfatické uzliny pod bradou a bolestivost.

MUDr. Dušan Tudík, Stomatochirurg, Bratislava
Pacientů s ústní kandidózou přibývá, je to hlavně v důsledku špatné životosprávy, která vede k oslabení imunitního systému. Kandidóza v ústech je poměrně dobře rozpoznatelná, takže je možné pacientům naordinovat konkrétní léčbu. Nejdříve se lokálně ošetří místo protiplísňovými přípravky, aby se snížila bolestivost a akutní příznaky. Poté se pacient doporučí k celkovému vyšetření, kde se zjistí jak je kandidóza rozsáhlá. Nicméně je nutná úprava životosprávy – protikvasinková dieta, úprava střevní mikroflóry a zvýšení imunity. V případě zánětu se ordinují i antibiotika, ale ty se snažím zvolit až v poslední řadě. Z přírodních netoxických přípravků bych doporučil např. Symbiotics Colostrum Candida, probiotika nebo bylinné čaje, které potlačují plísně.

Symbiotics Colostrum CANDIDA je produkt kombinující imunostimulační kolostrum a probiotika. Je vhodný pro komplexní terapii přemnožených kvasinek. Kolostrum obsahuje specifické protilátky proti Candida Albicans, posiluje imunitu a pomáhá detoxikovat střevo. Komplex probiotik upravuje střevní mikroflóru a osidluje střevo „přátelskými“ bakteriemi. Působení přípravku Colostrum CANDIDA je široké. Pomáhá mimo jiné při zácpě nebo naopak průjmech. Jeho účinky pocítí ženy, které mají problém s pletí. Kůže je totiž velmi často odraz stavu tlustého střeva.

Mnoho žen také zná vaginální formu kvasinkové infekce, kterou provází nesnesitelné svědění až bolest, silné bílé „tvarohovité“ výtoky. I zde hledejte příčinu v přemnožené kvasince Candida Albicans ve střevech. Toto je však téma na další dlouhý článek.

Průvodce očištění organismu a zbavení houbové infekce naleznete popsané v knize Nebuď potravou pro houbu CANDIDA.

ST   10:00 - 17:00

ST   11:00 - 18:00